fredag 1 maj 2009

but i can seee the crack.

BEFORE AND NOW

ni som har vart med här ett tag på min blogg har la hört mig nämna lite om min vikt och så. jo den är inte direkt den bästa heller. jag gick upp 10 kilo förra året, alltså 70kg var min vikt. sedan gick jag ner fyr kilo när jag riktigt grov banatde. och sedan gick jag upp igen. så nu väger ja iaf 68, vill gå ner till mina vanliga sköna 60kilon. jag har iaf bättrat mian matvanor. slutar äta efter sju. men ibland kan det komma någon dag man slänger i sig riktigt feta fett måltider som MC-mat.
naaj, det är inte så kul när man vägt mindre innan. allt blir bara större. tex min byst som jag nu fått komplex över. bysten har blivit betydligt större. kan också säga att det är därför som jag ser större ut än vad jag är. hade tex haft små vanliga bröst som typ mitt tjej-gäng(vill ej nämna namn) så hade jag inte sett lika stor ut. hur bantar man ner sin byssst haha?!

hur som helst. för exakt en månad sedan 1april så hade jag beställt ett par byxor från nätet som inte passade mig. jag lovade mig själv att jag skulle få på mig byxorna exakt en månad efter. vilket är idag. 1 maj! min påminnelse på mobilen gick på nyss. tror ni inte att jag vart nervös eller? troo det duu! men jag kna glatt säga att de gick pååååååååååå, but i can see the crack... asså de är en liten bit till. bara nååågra kilon till, och d är de åtta kilon som jag snackar om. de måste boort. genast. det är sommar nu.

men jag måset säga att jag är jätte stolt över mig sjäv som gått ner lite, snart är jag en 36/38 i byx strl igen. = D


4 kommentarer:

truth happens to individuals, not to crowds. -Osho sa...

men lägg ner..your beautiful just the way u are!!! plus d nice me lite extra kött...some cousin for the tusin ;)

. v i c t o r y . sa...

heeh yeaa i know i'm beautiful. but i still wanna loose weight! ; )
thaanks hunbun! (L)

- B r e e - sa...

ja, alla i polen har t.om. märkt din viktuppgång haha.. men det är bara att kämpa på, cuz nu är vi två ;) haha.. u still b-e-a-u-t-y-ful thou' (L)

. v i c t o r y . sa...

i am beautiful ; D

hahaha vad ere med er? har jag sagt att jag e smal hahahah