fredag 1 maj 2009

säg aldrig 100%



ååååååh min kompis är gravid. är så himla glad för henne&killens skull. så i december någon gng smäller det. det proppar ut en liten en. så det blir alltså mamma,pappa&barn ;D

Hur som helst måste bara rensa mian tanakr lite här då! vill bara börja säga att det ärsjukt hur en människa kan förändras. både tjejer och killar. unga som gamla. Negativt. vänner och partners. ja, antingen negativt eller positivt.
din "bästa" vän kan bli rena motsatsen när det visar sig att hon vart falsk under den senaste perioden, eller så slutar hon bara höra av sig en vacker dag? jag tror iaf på att man har få ÄKTA vänner. själv har jag få, två äkta vänner och jag tror verkligen på att de stannar hos mig för alltid. Det chockar mig att det faktiskt finns sådana i sin omgivning som faktiskt är lite smått svartsjuka på en. hur kan man ha en vän som är svartsjuk på en, när den bara kan vara lycklig för sin kompis för en gång skull.

har en kompis och har också haft flera kompisar vars partner bara har förändras över ett år. allt har vart så unnderbart. frid och frjöd. men ena sekunden så har allt vänt på sig. killen har blivit all för kontrollerande, kallat henne dittan&dettan och tom höjt handen, blivit manipulerad osv. aa det är sjukt. det är så syyynd att dte ska behöva bli såhär. man tror att man känner någon helt. men det gör man inte. kommer aldrig att lita på någon förutom Gud. inte ens mannen som lägger ringen på mitt finger. sluta säga att du känner en person 100%!!!
jag har iaf fått lära mig ett&annat med att vara 100-procentig!


HOLLA AT YOU LATER



Inga kommentarer: