tisdag 19 maj 2009

de bah kärlek ,

Suzz, du ska banni*** bli model någon dag. Adrina Lima #2 så freaking beautiful.

idag var jag med mina älsklingar som jag inte träffat på länge = ) den lilla trion suz,tress&Pap ; D  alltid lika roligt att rulla med dessa flickor.kan lita på er, that's why i love you guys (L)

vi satte oss på CONDECCO. hungrig vart jag men kunde inte bestämma vad jag skulle ha så Fortesa och Suzann fick överraska mig och beställa åt mig. det blev en god Pasta ; ) Yummi.  Och nu har fortesa gått och blivit en blond brud inför den nya filmen hon ska vara med i. fortfarande lika het ; ) does blonds have more fun? hehe. på tal om den filmen hon ska vara med i så ska Blondinbella spela hennes bästa vän. OBOY this gon't be so much fun to see.   måset bara garva sönder åt en intern sak. kan ej nämnas här på bloggen men  POOOHAHAHHAHAHAHA ; D

så på CONDECCO satt vi och tjöta om allt och inget. pinsamma saker osv. riktigt kul vart det. och är så glad nu när suzz ska ta tag i modellandet för hon är ju så himla vaaacker ; )   dessutom tar hon saken på allvar hon och tress har börjat promenera. och det talas om långa sträckor. jag ska också med nästa vecka = ) från stan till frölunda. de är inte kloka, men de är klocka. det är ju jättebraa, men timmar kommer det ta oss iaf ; )

peace out - DE BAH KÄRLEK ASSÅ!

2 kommentarer:

- B r e e - sa...

va vacker hon var

. v i c t o r y . sa...

hon är riktigt vaacker : )