torsdag 7 maj 2009

alraaajt den ,

för att jag gillar dolly


snacka om seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg torsdag. längtar till det blir natt. eller möörkt ute. jag har haft en dag fylld med absolut ingenting än, mat, mat och mat. bara suttit och degat hela dagen till mo' kom hem. neeeej vicki. aja baja, sådana dagar få aldrig upprepas något mera.
men jag tror faktiskt att det berodde på vädret. vakna upp och det vart alldeles grått ute. trist väder måste jag säga. jag hade velat träna idag, men det läget gillades tyvärr inte idag. ARRRGH!
och finns ingenting på TV att glo på heller. är det någon som vill tipsa mig om någon film som jag kan tanka. u are most welcome to do that.

what's on my mind right now; UGANDA!

menmen, jag överlever en dag som denna. it's been worse. i love my life and thank God each day for it. bye bye and God bless!-

5 kommentarer:

silvia sa...

vilken söt stil!

. v i c t o r y . sa...

ellerhur.. jättegullig = )
dolly heter hon hihi

silvia sa...

ååå orka heta dolly sååå super sött!

Hehe tack men just nu är den förstörd nån har typ hackat sin in i den haha...

Ha en super dag!

- B r e e - sa...

SEVEN POUNDS - vad jag grät till denna film asså.. och jag är ändå den typen som aldrig visar känslor, spec inte framför filmer, men ih.. den där asså, willsmith <3

darlene sa...

hahahaha aaaw..gillar dig med hahahah a;D