tisdag 5 maj 2009

DRAMA QUEEEEN


är suuperglaaaad! ett för att jag hade utvecklingssamatal med min lärare på telefon nyss. Jag vart jättenervös när hon ringde. typ  om skulle rabbla upp uppgifter och så vidare. vilket hon också gjorde. men grym nog vart jag som klarade av dem. Jo, jag kan faktikst säga att jag kna Matte B, lite havlt sådära ; ) Så nu vart matteB-tentan avklarad, och nu hålle rjag på med Espanol. 
muchoo roligare iaf, språk är alltid kul. men nu gäller bara att få tag på en spanska bok, då alla böcker typ är utlånade. misstänker att jag få haffa någon på katrinelundsgymnasiet igen som kan hooka mig med en lärobok.

igår hade vi tjejmöte på rädda barnen. guush vad det var kul med SingStar. jag klassa alla med min beyonce låt..hah okej det var destiney's child. menmen B sjunger ju mest dära c( ;
hur som helst det kom in någon sedan och berättade att det skulel komma en teaterpedagog idag som ska prata om teater eller ja, om någon intresserad över att börja. gissa om jag ska dra? YESYESYES! jo jag är ju allt en drama queen. älskar att överdriva  hahaha. nej men jag älskaar teaaaaaater ; D


3 kommentarer:

- B r e e - sa...

queen B! haha drama queen så det skriker om dig. struggle to reach the top & u'll make it for sure :)

. v i c t o r y . sa...

draaaaaaaaaaaama queeeeeeeeeeeeen baby!

diana sa...

haha assså asgarvar åt bilden .klockren haha