söndag 17 maj 2009

195

vaknade halv tio imorse. sov endast tre timmar inatt efter att jag jobbat.
jo jag ska berätta. jag gikc på en Audition idag för Andra avenyn. det söker fem ny skådespelare. Joanie ringde mig live from norway och typ skriker ey du måste gå på audition nu på Söndag. skönt att man har någon som kollar upp sådant åt mig också. love you sis.

hur som helst. ja är på plats klockan elva något sånt. det är rätt så mycket folk. och gissa om jag va trött? OJAAA! orka knappt stå i kön så jag satte mig på marken. skoja inte! det roliga var att alla härma mig sedan haha. så fic man nya vänner för det ; P kön gick långsamt långsamt, tro det eller ej, men det tog mig 4 timmar. det vart 217 ngt som provspelade. jag var nr 195. Detta får nu bli mitt tur nr nu hehe. nhow, man fick välja bland 2 scener, båda gick ut på att man skulle prata i telefon så det av rätt kul och låstas som om någon va i luren och göra massa miner osv. och ni vet hur bra ajge p det haha. okej nu va det inga sådana fuula grimaser utan det var mer chockad, förvånad, besviken hehe.
Kan säg att min audition gick riiiiiiiktigt bra. hoppas att de tycker om mig och att de lägger märke till mig nu. jag va ju trots allt den enda svarta. bland 210 svenskar&typ 3 iranier hehe.
Under nästa vecka får man reda på om man kommer med på Castingen. Endast 20 st blir valda till Castingen sedan cutta de 15pers till. och de fem övriga blir alltså huvudroller. Vad kul för de som får rollerna. seriöst även om jag inte skulle få, så är jag glad för dennes skull. de bah kärlek liksom(L) menmen, det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa liksom ; D

Idag är det också söndag, och ni vart jag håller hus då? Kyrkan naturligtvis as awsome as usual. det vart en annan som höll gudstjänsten idag. han vart riktigt skön. haha bara kom och tänka på Bree eftersom att han var Desi. jo han snackade english med desi dialekt, det bästa av allt vart att han hde svart humor och beteende. i love it HAHA
Det var mycket Satan och Gud. detta satte idag.
Satan is mighty but God is almighty
Satan finns på ett ställe helatiden, medan Gud finns på alla möjliga ställen, kan se&höra vad vilken människa som helst på jorden känner, och mycket mer än så. now that is ALMIGHTY. innit?
Now be glad and rejoyce, and remeber God is Lord.


-God Bless



2 kommentarer:

Anonym sa...

ersän de va han unga? han typ lång, snaggad ..?

. v i c t o r y . sa...

Nej du menar robert! jag menar någon helt annan. ; )