måndag 29 december 2008

tuffa tider bree ....


Asså hur kan man stå sådär helt mobbad på en fest. Och det dummaste man kan göra av allt är att be mig stå där med dig när jag va som riktigt HYPAD!
Snälla kolla bara in blicken som Bree ger mig. "okej, jag ska komma ihåg dig. Dansa på du ..okej okej". Och jag tillbaka "eh, är du dum eller, tror jag ska stå i ett hörn för din skull när jag lika gärna kan skaka loss eller?"
KLOCKREN!!!!!!!

Tyvärr Sabrina, men ingen kunde hjälpa dig den här dagen. INGEN!



3 kommentarer:

- B r e e - sa...

JEFFLA TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNTH!!!! hahaha orka leva i det förflutna :P HAHAHA... It's gon', let it go baby let it go! :O

- B r e e - sa...

Käft po ni! Ni mikhe mikhe o-roliga :O

. v i c t o r y . sa...

never gon' let i go bree... som du sa.. den cirkulerar hela tiden. en cirkel har la inget slut ? HAHHAHAHAHAH.. love dej