onsdag 24 december 2008

christmas time




Jag har haft en utmärk julafton hittills.  Det vart ett trevligt firande, med fin mat och massa julgodis. Och jag åt verkligen jätte lite, fast än att jag kände mig jättemätt. Den här dieten har ju gjort så att jag inte alls äter lika mycket som innan. Det är en fördel, det va ju själva planen ; )
Hur som helst... började med att kolla på klassikern "Kalle anka". Cassie blir ju som galning när hon ser den. oej inte galning, men jätte glad så man får passa på klla för hennes skull, för jag har faktiskt tröttnat på den. "Jag älskar Kan du vissla Johanna", den går ju också varje år.
Och fina klappar fick jag med... Mest sådant som jag behöver och tacksam... Och tack bänken, han köpte ju as gooooooooood choklad c( ;
Sedan efter vi öppnade klapparna körde vi spel. Typ frågesport. As svåra frågor, men Marias Mamma vart ju helt ostressad och kunde typ alla frågor. HAHA ! As Ball!

Efter firandet gled jag och Jojo till Tress där alla samlades som inte firade Jul var. Kul va det. vi lyssnade på musik, körde monopol, dansade magdans och tjötade härliga minnen. As Ball!


tack för denna underbara dag ,


God Bless ,

1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

aa den va underbaar = D
men kalle anka e bra men jag ha tröttbat på den bara...