lördag 20 december 2008

Bre is back on track = )




hej hej hej hej

vakna typ nyss det har vart en lång natt känns det som efter igår... Sov endast två timmar och så stack jag jobba sju timmar. *ARRRGH*
Hade minnsan en trevlig och intressant kväll med mina två älsklingar, Isac Vi vart på café och bara disskuterade framtiden, våra mål osv. Asså den där Isac är ju hel galen. Kalla ALDRIG mig galen igen haha. Det borde finnas mer av honom. God Bless you cuz<3

Polacken tillbaks på hemmaplan. Chatta med henne precis nu på MSN och jag fick veta att hennes mamma, Nergis (L) är besviken på mig... hmm, tror nog det är för att jag inte kommit och hälsat på aaaaaasa länge... my bad! Men jag tror jag har ett knepp. Ska nämligen försöka gottgöra henne med en smarrig tårta ; ) I hope it works.
Ett sätt att säga förlåt liksom, ELÄ :$?

Hur som helst tänkte äta ngt litet. Det blir fisk med sallad = ) Det ät min sista dag idag (Dieten). wihoooooooooow.. i did it, i sure did ; )

Bye bye bye.. God bless

Inga kommentarer: