tisdag 23 december 2008

: )



Man bara tja!

Först vill jag bara att Tress och Suzzis fest vart skiiiiit bra! 2 thumbs up (YY)
De hade hyrt Vice versa.  Jag som ogillar  clubba.. men detta va faktiskt ett undantag. Det var mycket glada folk och man kände de flesta. Det bjöds på dricka och tilltugg. 00:00 Så tändes hela clubben med tomtebloss det va ball = ) Det blev hur lyckat som helst... Tur att de vart skönt bra med musik också ; )

Imorgon är det redan julafton, det har gått snabbt och helt seriöst så har jag absolut ingen julkänsla i mig. Och det är sista gången jag verkligen handlar julklappar för så här mycket pengar. Efter att jga vart i kyrkan i fredags så fick ajg verkligen lära mig att klapparna inte är det viktigatse och  dessutom går de till fel adress. Detta är en dag då Guds son föddes. Betala skatt till kyrkan eller ngt sånt. En klapp till Guds hus..?! Istället för att lägga ut 3-400 kronor på en julklapp. hur som helst jag mår lite bra iaf, skänkte en gåva till kyrkan i söndags! Och jag tror jag ska dra min fasta snart också.

Jaaaaaa, jag ska lyssna på Uncle Beltons CD-skiva... (8)
Den är ju så himla bra ju : )

Menmen... Nu ska jag gå packa in alla julklappar och sedan bara chilla. PUSSSAR


Inga kommentarer: