tisdag 2 december 2008

Jag ba, AJ = /



Idag hade jag tid på akupunkturen! My Lord, vem sa att det inte gjorde ont?  Det vart verkligen inte lika skönt som jag hade för mig. 
Jag fick jätteont, kanske för att doktorn stack nålarna på mig där de inte fanns något fett i huvudtaget. Nämligen i sidan av min högra skalle, vid tinningen och massor av nålar på pannan. Den värsta vart endå den mellan tummen och pekfingret. Jag ba AJJJ, sluta! Men nej han fortsätter och så vrider han på nålen. Jag ba AJJ!
Inte nog med att det gjorde så ont i skallen så kände jag mig så himla handikappad, jag låg inte alls bekvämt.  Jag vart så himla  rädd att jag skulle råka vända mig åt sidan av någon konstig anledning. Och det skulle åkt in långt IN i skallen på mig. Vilket jag insåg att det kunde kosta mig döden om jag inte ligger blixt stilla. sjuk tanke jag vet. men de de nålarna på sidan gjorde så ont = (
Nja, jag  satt la sådär i en halvtimme men insåg sedan att det vart as skönt och jag gick därifrån alldeles avslappnad och ganska nöjd för min första gång. Har ännu en tid nu på Fredag. Jag måste gå minst två gånger i veckan och så hoppas man att denna metod hjälper mig iaf ; )  

Jag ska sova en stund nu och sedan bege mig av till Patrick. Det blir en titt  in  i hans splitternya lägenhet som han köpt, det ska bli intressant. Men tyvärr kommer  jag nog inte få inreda den .. höhö c( ;




 PUSSAR PÅ ER DÅ! 




2 kommentarer:

darlene sa...

Jag tror faktiskt att akupunkturen kan komma att fungera på lång sikt, eller iaf lindra. Men du måste nog slappna av och koppla bort smärtan och bara försvinna i dig själv under typ själva behandlingen.. Har inte migrän mycket med stress att göra med? Så tror typ yoga och meditation och såna grejer hjälper till att förebygga migränen med, balansera livet och spendera tid med dig själv.. Hahaha tända ljus och hela köret.. HAHAHA men inte som innan u know what I mean :p hahaha puss på rumpan victoria

. v i c t o r y . sa...

yeaa you are right daarlene... jag va väldigt avslappnad och trött när jag vart färdigt.. så ska testa det nu på fredag och bara slappna av istället... Ohjaaa.. meditera är as.. det bruka jag göra i badet = )

daankies FÖR DINA TIPS = )