fredag 5 december 2008

För att ...


För att jag är bloggerskan till denna blogg.


För att Mommo äter sin favoriträtt på en restaurnag i Mallorca, och för att han blev mätt och belåten.

För att jag och bre tog en massa bilder på vagnen den här dagen, och för att hon kommer hem och hälsar på i Sverige snart.

För att Irenne är den som verkligen made a big impact in my life.

För att jag lurade min älskade pappa att åka Balder den här dagen, på sin födelsedag.

För att de här två personerna är mina allra bästa kompisar i mitt liv.

För att Izzy alltid finns där för mig, och att hon flyttar till USA om en månad.

För att Zai har egen lägenhet och vi chillade mycket där i somras. Bringing me back good memories. Innit Bre

För att Cassie älskar att gapa, och för att hon har fått långt hår.

För att Joanie är så vacker i hennes gigantiska näsa. Guds skapelse.

För att Cassie va skit söt och jag jätteful.

För att joanie utstrålar harmoni.



Inga kommentarer: