tisdag 23 december 2008

man måste bjuda på sig själv

Där har vi den. Årets skräckfilm. Här ser man ju nästan in i roten på mitt bedrövliga hår. En av de fulaste bilderna på mig någonsin. Skit ful på nians BAL! Men vad ska man göra? Det är la bara att gå vidare och säga att Bre åtminstone såg okej ut.

Alltså jag minns denna dag som igår. Flickan på bilden vart helt förvirrad. Vi skulle på nians bal och hon visste inte vad hon skulle ha på sig. Detta säger hono till mig samma dag som balen är. Jag är tvungen att rycka in att för att hjälpa henne. Hon fick även bära klänningen jag så länge hade fantiserat om att bära. Frissan och allt fixade Jojo. Se så fin hon blev trots all förvirring och stress. Haha.. Bara jämför henne och mig på bilden nedan hur fin hon blev jämfört med mig som hade planerat ett år inför Balen. Jag säger bara. Bre got that Natural beauty.

Ja, som ni ser står det Balen 2005-06-10. Hur får man gå sådär helt sådär på balen. Det är ju otäckt! Kalla mig transa, clown  eller vad du vill. För jag håller faktiskt med. Frissan ska vi inte ens snacka om?! = /
Bre, du vart så vacker här, men inte ens här såg du ut som en Desi...?!
Sedan har vi Chrsiter Pärklint längst till höger. Bästa polisläraren jag haft. Tack för att du stalka mitt liv. You made me study more then ever. <3

Kolla! Här gick man i nian och man trodde på sångkarriär.  Man gick med i kören för att få MVG. Jag lyckades iaf, men Bree dudå? Notera den korta och klassiksa fjortis-kjolen. I bet you had it as well. Trendig man kände sig allt!

Jag förstår mig fortfarande inte på den där frissan den va närmast intill FÖRSKRÄCKLIG! Men kolla in Bree's hår? Jag glömde nästan bort att hon hade så långt hår. redan då livlöst, så mycket hon kunde gjort med det. Men ändå valde hon klippa bort allt. Går ju bara till axlarna nu, om inte kortare.
Sedan har vi två härluga mentorer.
Martin Liljegren och Christer Pärklint. "Pärlan" då vi ofta kallde honom. <3

Sebastian Abrahamsson, den jobbigaste snubben<3>
Jag säger bara: Oh Baby let me fix my weav... Och sedan märker man ju då att vi vart inne i fjortis-perioden, och detta genom att Bre kollar upp åt sidan. Man lekte "Nej, nu är jag inte med på bild, ska leka lite söt sådära". KLOCKREN!




ja, det var bilder man aldrig ville skulle komma ut på nätet. Men jag tänkte jag får la bjuda på mig själv iallafall. Själv? Nej vi har ju med självaste Bree också ;)


5 kommentarer:

darlene sa...

ja men asså vicky.. det är ju bara inte acceptabelt. Funkar inte, minns att jag såg den bilden.. x antal år sen. Kände dig inte ens då, men jag reagderade starkt. And I still do.. just wrong. no words.

darlene sa...

HAHAHAHAHAHAHA ASSÅÅÅÅ jag kollar på den första bilden och kan inte hjälpa hahahahahahahahahahahaha var det ingen som typ avrådde dig eller nått? hahahahahahahahahahahahahahaha förlåt.

. v i c t o r y . sa...

HAHHAHAHAHAHAH JAG SÄÄGER TILL DEJ = D as hemskt! men vi var fattiga på att göra weavs... ingen avrådde mig och man tyckte dte va snyggt den tiden hahahahahahaha.... jag mår idag... hahahahah

darlene sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA asså goodness gracious.. eveyrtime I feel sad.. all i need to do is look at this hahahahahaha

. v i c t o r y . sa...

HAHHAAHA you should thank me for that = D