onsdag 17 december 2008

2000- talet



kom just hem från arbetsförmedlingen. Nu när jag inte hittar jobb så tvingar mina föräldrar mig att skriva in mig på arbetsförmedlingen så att de åtminstone vet att jag söker jobb. Vad är meningen med detta? Det är ju hur trist som helst där? Jag önskar jag kunde säga att jag redan har ett jobb för de snackar med mig som att jag inte vet hur viktigt det är att söka jobb. DUH jag gör ju det. dessutom har jag redan ett
KHALA jobb. vilket jag inte kan säga...= / jaja, men det är la bara söka som en kossa i hopp om att jag får ett jobb snart iaf.. ; )

Min lilla babybooi har lärt mig att älska Ken ring... det finns så många bra låtar han gör med fina budskap och han skildrar verkligheten runtom i världen. which i like.
Just nu strömmar 2000-talet ut i mina högtalare.. sköna beats som involveras av den sköna afrikanska rhytmen. WOW. så samtidigt diggar jag musiken genom att nodda my head och med lite padenkadenk moves...


"Nytt millenum låt mig summera de
I hopp om att vi alla någon dag kan bli förenade
Dom körde 2 plan rakt in i tornen
Det handlade om olja men dom blejma religionen
2000 talet ingenting för en arab
Tycker synd om alla palestinska barn
Ganska mycket har hänt sen 99
Du kan filma fota göra allt med mobilen
Synd att den inte fanns när jag föll i skam
För om dom filmade skandalen skulle sanningen kommit fram
Svär bre ganska mycket har förändrats
När flickor går med kort kort föräldrarna får skämmas
Nån gjorde "chop-chop" på utrikesministern
Alla fick en chock o jagade ligister
Jag sitter i en källare o pillar på min melodi
Snart är jag hemma bre äntligen så når jag dit "


2 kommentarer:

- B r e e - sa...

fett grym text! shiet, didn't know that much abt tha boi.. gooodie ju!
"Khala" HAHA, KALA förresten ;) hihi

. v i c t o r y . sa...

jag sääger till dej han e grym som en kosssa. HMM!
HAHA okej, kala = )