tisdag 23 december 2008

, life changing


Nu på senaste har jag upptäckt att det finns så mycket jag vill göra i mitt liv. Saker jag måste ta tag i, saker jag måste bli bättre på och saker jag måste förändra. 
Jag har faktiskt upptäckt mycket om mig själv. Jag är känslig inombords, jag bryr mig väldigt mycket om andra trots att jag är hård utanpå.



Saker jag vill förändra eller förbättra.

Sluta säga fula ord - eller ens jämföra en människa med ett djur?!
Sluta säga "Gud ser mig" eller "jag svär på allt"- eller huvudtaget använda ordet svär.
Sluta använda ordet neger - det blev min sista gång nu hoppas jag.
Jag vill bli bättra på att tänka mig för innan jag utför mina handlingar- Synda mindre med andra ord.
Sluta lägga onödiga kommentarer- Doppa min kaxighet helt och hållet!
Försöka vara den bästa jag kan vara- Bättre är jag väl?!
Sluta ljuga om onödiga saker, alltid vara ärlig och  berätta sanningen rakt av. (Inte för att jag ljuger mcyket, men ibland måste man). Men nu är dte ett slut på det!
Sluta döma folk.

Och så finns det en hel del personliga vanor som jag även måste förändra och förbättra mig på.
Och det är säkert mera än så , kommer bara inte på hur mycket fel jag gör.  Så mycket är det liksom... men självklart ska det ske IMPROVEMENTS!



God Jul nu då. Det är 24/ 12 08 -




God bless ,