tisdag 30 december 2008

dålig uppdatering ,


Det har vart en väldans ursel uppdatering här på min blogg? Bree har tjötat en hel del.
Beror på? Venne faktiskt. allt för lat kanske. Jobbade hela förra veckan typ. Men nu år jag ledig till på fredagen.
Trots all stress och panik har jag ännu hunnit med mycket. Har shoppat en del nu på mellan-dags-rean. Rean i år? Inte alls förtjusande. det fanns inget man riktigt sökte. utan man bara köpte sig något för att det typ vart 50% på allt, jag hittade dock en sak jag ville ha. Högmidje- kjol från Rut m fl. Inte alls dyrt 79kr. BALL!
Hittade även ett par skor som jag så länge velat ha, men aldrig haft orken och viljan att köpa, men nu gjorde jag det iaf...Och så min superfina jacka från Zara, sedan blev det en del småsaker som linnen och smycken.
Dey gör så ont som det gjorde när jag köpte håret på Safari. jag kan inte sluta tänka på det. Seriöst, jätte ont att lägga ut 800kr på HÅR! Senast köpte jag hår för 200kr. Så va man uppe vid 800 liksom.

Idag blir det nog också en väldigt fullspäckad dag inför nyåret, kankse inte hinner träffa dig idag Bree, men vi ses ju under nyårsfirandet ; )
Ska in till stan och titta om jag kan hitta något anpassbart nu när vi alla ska fira 2009, det kommande året (*) sedan ska jag sitta fixa mitt hår hela dagen, för just nu likar jag Rihanna i min liknande mohawk. haha = )

menmen... nu måste jag göra ordning mig en god frukost och sedan ta vagnen mot stan och leta något som piffar upp imorgon midnatt/2009 ; )

Jag har två dagar kvar till att befria mig från ovänner och liknande detta år. Alla ska förbli förlåtna och behandlade på möjliga bästa sätt... Jag vill själv bli förlåten av Gud, därför måste jag ändra på allt. Jag själv har lovat mig det här.

INNIT?


God bless you

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för att du följer vår blogg:D

PUSS