måndag 2 mars 2009

oh my ,


oh my, jag bloggar verkligen så ofta INTE!!


HM nu har man fått lite klagomål från sina vänner, och det gör så att man känner sig lite speciell och efterlängtad här på bloggen :) I won't let you down... nu är jag tillbaka igen och ska försöka blogga minst en gång om dagen, även om det kankse tär lite på mig. Men vad gör man inte för lilla bree som är bortai Polen som ivrigt väntar på att läsa min inlägg.
Ja, här är ju lite gulligt bevis på det:

=)

polskieeeego!‏
Från: Sabrina Khan (sabri.......@hotmail.com)
Skickat: den 1 mars 2009 13:37:15
Till: vict.......@hotmail.com

Meri Jaaan!

Vad i mildans makter är du aldrig inne för?!?! Fasen vad jag saknar dig! :( Vad har du haft för dig? ...Själv har det gått dåligt med anatomin, men tog retaken påp fre och tack gode gud så klara jag det.. va hände med bloggen, det är ju vår egna lilla förmedla av info mellan varann ju! du måste börja, även om du har korta inlägg att dela med dig av så måste skriva NÅGOT iaf..
Hur går det me mommo? hälsa.. träffas ni eller mkt plugg? Hur går det allmänt med livet? Förresten va handla det sista blogg-inlägget om?? :( Blev helt orolig!
Älskar dig, Saknar dig, Massor av kärlek!

Jag lovade att jag skulle skriva ett inlägg igår men kunde inte. Hade så mycket att göra igår, tro mig. och hade inte en endaste blund förrän midnatt. och ni ve hur det ligger till på söndagar, det ska ju vara min
vilodag efter jobbet osv. men icke sa nicke. fick lite sulkkänslor därra..
och nej efter att läst Bree's senaste inlägg om att bojkotta sin egna blogg så blir man nästan lite ledsen och blir påmind om att jag faktiskt skapade min blogg just för hennes skull, nu när hon bor i Polen.

Kan ju berätta lite kort om hur min helg har vart och så vidare.
Helgen har vart jättebra. Jag och Mommo var och shoppade i lördags, eller jag kanske ska säga Mommo då. jag hängde på med andra ord :) Jo, det blev en tröja, en snygg t-shirt och ett par heta converse-liknande skor. Het blev han också när han hade på sig det. Sötnosen skulle ut med sina vänner, ville också på då, emn skulle tyvärr jobba. Så där fick du en klar bild på min lördag :)
På fredagen var det var vi samtalsledare från rädda barnen som umgicks. vi vart bjudna på ett sexpaaaarty. och det va ju jur kul som helst. det kom en kvinna som visade upp olika sexleksaker. Det vart riktiga grejor det. Och Dajana handlade ju för fullt... that night she was a naughty girl =) Sammanlagt hade alla tjejer handlat för drygt 3000 kronor

Men det var en kul grej, och speciellt att umgås med människor som man inte träffar ofta, det var liksom ny miljö, för de andra tjejerna där vart helt olika jämfört med de jag brukar umgås med vanligtvis.
Jo men förövrigt så mår jag faktikst braaaaa... idag hade vi rädda barnen möte och jag är så besviken på hur stämningen är nu.. flickorna håller på att balla ur...det går snart i överstyr när de ska hålla på tjöta i mun på varandra... nej, nästa vecka får det bli riktig utskällning- AJABAJA!!!
Sedan idag körde jag lite mera än en-timmes pass på gymmet... dte var lika härligt som vanlöigt. och i denna vecka har jag lovat mig själv att träna varje dag eftersom att jag missa förra veckan. Mmm, jag har ju mina mål, och detta ska utföras =)

Nu: Dusch,, knakse blogga mera, slapp, sooooooooooooovaaaaaaaa



Inga kommentarer: