söndag 22 februari 2009

det blev nog en massa inlägg ändå..



jo det kanske är bra att ha bloggtorka. för när man väl är tillbaka i bloggen igen så har man ju endå  en del att säga.



Jag såg upp till dig när jag var 10 år, men nu är du helt borta. Du var ju min förebild. JAG VILLE BLI SOM DIG NÄR JAG VAR LITEN.  du är inte densamma. 
totally lost. LITERARILY.  Det är sjukt att en människa kan psyka någon så väl må man säga? Inte vet man vad man nu ska göra med dig, men vid sida ska jag alltid vara. det är någo du måste klara, som vi alla måste. du kanske känner dig förlorad. det är sant, mycket har du förlorat. men du får absolut inte förlora dig själv. det gör du om du lägger av nu. Don't turn the light of miss. därför ber jag för dig, att du ska återhämta dig. Du är inte ditt tidigare jag. du är borta helt enkelt. kommer du tillbaka, isåfall när? du vart så rolig jämt. nu blir man nästan rädd att samatal med dig. rädd att man själv kan bli så psykad av någon. i detta fallet så vet jag inte vad jag ska göra, säga eller börja.  hela den här händelsen är helt lost. 

HANG IN THERE!!!


4 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

let's hope!

- B r e e - sa...

oh my, vad har hänt?? :( saknar dig, varför äru aldrig inne längre, plus inga fler inlägg som innan.. :( vad hände med skype som du skulle fixa, så att vi kan snacka?

. v i c t o r y . sa...

iiih vadå skype? jaq tror ej på sånt = )
Nej, jag har inte bara hunit att blogga =(

Anonym sa...

vicksan! Du får tyvärr köpa dina converse i sverige isället, hon har sjuk många beställningar... sorry.
mvh.
Idrottskvinnan