tisdag 17 mars 2009

vad i all sin dar....

Lotta- "vad i all sin dar"


long time no see.... heeey breee = )


jo vad ska man säg? jo jag kan berätta en grej.
du är en söt tjej. jag vet, vill så gärna vara med dej =)


måste bara säga, jag hade en helt underbar dag i fedags, då alla tjejrna vart med och firade mig. synd att lilla bree inte kunde joina. för då skulle vi verkligen shejkat losss på dansgolvet hahaha :)
nej seriöst, det vart verkilgen jättekul med sexdaen, middagen och utgången. och jag som invigde mina nya skor. hmm hur många gånger ramlade jag under denna kvällen? 3 GÅNGER.haha
en gång på dansgolvet och två gånger i trappen. vid entrén. haha va jag suger. men det kändes som om jag trampade dubbelt hela tiden. och min fot gjorde ju jätteont. fyy va jobbigt. men det betyder inte att jag ska sluta använda dem för det. det är ju trots allt de snyggaste skorna jag äger på 12cm.

åååååh jag har så kul här hos bebizen, äntligen kan man göra ngt riktigt kul när han är borta.
han har nämligen laddat ner alla filmer och serier som jag velat se sålänge... gissa vilka?
tro det eller ej men det är faktiskt. Eva&Adam, Pippi långstrump och Lotta på bråkmakargatan (L) ni anar inte hur kul jag har, detta är mina favoriter. jag har så himla kul nu.


nej, nu ska jag göra mina sit-ups och kolla på lotttttta = )

2 kommentarer:

- B r e e - sa...

åååh så himlans härligt med nostalgi-trip in i Astrids värld! :) pippi (L) haha

. v i c t o r y . sa...

elllerhuuur.. = )
ladda ner lotta då, as rolig