onsdag 18 mars 2009

jag bara föll ihop typ ,

för att cassie och brorsan är söta

vaknade av att solen bländade mina gigantiska ögon... vaknade också av att min bebiz skreeeeek av lycka... perfekta alarmet. han va så överlycklig att kortet till Digital boxen kommit hem... så nu ska han och hans vänner chilla här med HD-box och HD-kanaler typ varje helg för att se alla sjukt grymma matcher. milan, barca, juve , inter, arsenal osv... inte nog med det. han har ju sitt xbox och sin 42tum LCD som är himla viktig när han både spelar och se på film.

"Men bebiz det är mer feeling, ju större desto bättre. Jag köper en kabel till TV:n också så kan vi kolla pippi 100 gånger om via datan. Om du vill". Söötnos haha. köp en längre kabel eller trådlös till min bärbara dator så kan jag sitta på rummet istället så slipper jag höra din musik och all tjöt om dina matcher. = )

hur som helst jag kom iväg till gymmet idag igen... ville faktiskt inte dra dit eftersom att det var så fint väder. men så beslutsam som jag är så kom jag iväg iafall... asså det var galet galet idag.
jag tränade så hårt idag att jag nästan svmmade. folket därinne bara hallå hurere med dig? HAHAH önksar att jag kunde se mig själv för det såg sääkert knäppt ut. kände mig iaf väldigt knäpp som inte kunde stå på mina ben, utan gick runt och dinglade typ. diduuut!
jag bara föll ihop typ : s
Menmen, nu ska jag bara slänga i mig ngt nyttigt och sedan sitta här hemma och bara chill med laptopen och hoppas på att något kul kommer på tv annars ere bara till att fortsätta med pippi idag igen för Lotta är jag redan klar med = )

hoppas iaf att ni haft en prima dag.. pussar

2 kommentarer:

darlene sa...

orka dö vickan, TA HAND OM DIG SJÄLV KVINNA!

. v i c t o r y . sa...

HAHAHA : )
joo jag va tvungen avsluta mitt pass, kunde ej fortsätta så jag förstod att det vart ngt allvarligt. therefor i will take it easy next time.