söndag 8 mars 2009

ååh jag vill så gärna resa ,

thailand


Häromdagen satt jag och mommo och pratade om åka på semester. vi kom även fram till att vi ska resa en gång per år : ) Men jag vill få till det till två resor per år. Man kan ju ta en riktigt dyr resa och sedan en sådan billig sista minuten resa.  Spontanitet, kallat det!
Fast jag tror nog att det bara blir en resa för oss i år, för att jag kommer jobba hela sommaren typ, sedan blire la 2-3 veckor i Uganda också. Så vår resa får komma vid jul.  sent ere, men bättre sent än aldrig. innit?
Åååååh! Jag vill åka till THAILAND, eller det vill vi båda. och nu ska det bannimej bli så också, förra året var vi så nära. så syyyyyyynd! Men det fick bli underbara MALLORCA. det var också ett ganska ballt ställe.
 Mommo vill ju åka till Italien, och gissa vart i Italy? Milano såklart, för att besöka San siro där han sedan vill se Acmilan och Inter köra Derbyt! Hm, typsikt killar! Fotboll. all day, every day, every dang day! Jaja det  är så viktigt för dem som vi tjejer älskar att shoppa typ. So I kinda understand my babybooi ;)
Så nu tittar jag in på ving och letar efter billiga biljetter till thailand. Så vi kan betsälla nu eller inte nu direkt utan om 2 månader typ. Då gör vi avbetalning på det.  det är ganska smart, då är vi spaikade på att vi åker liksom. orka betala men inte åka. haha




Inga kommentarer: