torsdag 26 mars 2009

aaah-feeella



här sitter man alldeles ensam i mörkret och käkar på en bot lökbaugette med sådan riktigt god FETA ost som mommo alltid handlar hem. yummi! men riktigt dåligt gjort av mig. klockan är tio över elva på natten. jag ska ju sluta äta feta saker den här tiden. men jag tycker jag vart så duktigt som tränade hela förra veckan och känner mig faktiskt seg som inte tränat ngt pga den där gröna, dumma mattebok som ligger där på bordet. därför tänkte eh, lika bra äta ngt riktigt gott nu när jag är så tjurig över matten. vadå, tröstäter? :p

jo matten börjar bli riktigt krånglig nu, men jag har märkt om man verkligen försöker förstå genom att fokusera sig, då hajar man uppgifterna. men neeeej, det är jättejobbigt. matte är inte för mig helt enkelt. imon har jag en inlämninguppgift att få avklarad, men känne rmig inte 100% redo så väljer att skjuta upp den några dagar. wish me luck. Nej nu tänkte jag faktiskt titta lite på TV, det kommer la bra filmer nu på canal+ osv.
jag tycker det är hur mysigt som helst att ligga ensam i soffan och bara uppleva en sådan Aaaah-feeling. ni vet när det är helt tyst och TV:n bara hörs, och täcket över dig själv från tå till halsen i sina mjukis och gott chai just in front of you. mysigt värre. mmm bara inte Mommo vaknar snart. men dte blir lika mysigt det med hehe.. = )

over n out, ska ba aaaaahhhh-feeela nu ;)

1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

that's sounds even cool = )
have fuun, my hun!