tisdag 10 mars 2009

tjadå ,

tjadå!

mår alldeles utmärkt idag. har vat i stan idag försökte hitta någon fin klännig till på fredag och det gjorde jag också. 349kr från h&m, men fin då? Nej då!
Jag ska lämna den imon så fort som möjligt. så därefter så får jag hitta en annan imon. hittade en annan läcker klänning på h&m, zebra-aktig. ja ni alla har säkert sett den på skyltdockrona eller hemsidan. ja, läcker är den. så jag får spriga in snabbt på stan och köpa den för det fanns inte alls många kvar av den.

nu ligger jag iaf här med laptopen på soffan och kollar på andra avenyn. det var länge sedan man kollade på det. har inte fljt det alls. inte lika mycket som familjen farnoud.
Nej, men det är kul att se Fortesa i tv-rutan. hon har verkligen utvecklats när man jämför med de första avsnitten. Chiing saknar henne faktiskt... synd att hon inte kan komma firar min födelsedag med mig nu när hon är i london :(

Måste bara berätta vilka CS-nördar mommo och han vänner är. de är faktiskt jätte söta. de alla loggar in på sina datorer hemma och spelar mot varandra via internet. hm, tror det fungerar typ så, för de pratar med varndra samtidigt. palla skjuta på varandra?! höhö- menmen?!
de spelar typ varje dag. nu också. dte va jätte jobbigt i början... för man hörde att skott och sånt. så jag tvingade honom att köpa hörlurar så det är lugnt nu trots att man hör lite irriterande ljud soom tjuter hela tiden.

nej nu ska man nog kolla på lite film tro?!

pusssssssssar på då ,

1 kommentar:

darlene sa...

du har blivit utmanad!

http://f-uckit.blogspot.com/2009/03/0311-i-am-so-bored-och-oh-sooo-rastlos.html

hohoho I got to much time on my hands! (6)