torsdag 5 mars 2009

ännu ett inlägg ,

det är så fortesa style. HAHA


Här sitter jag och youtubar, som vanligt! Det började med att jag youtubade Jahiem... min älsking.. älskar ju hans låtar. Sedan från ingenstans proppar J-Lo med Ja rule, I'm real upp.
Åh, min älsklings låt. har suttit och repetarat den om och om igen liksom.
Kommer ihåg hur jag alltid sjöng till den i rummet när den va värsta hiten. Då man stod och sjöng till J-Los roll så låstades man attJa rule stod och rappade brevid.. hahaha sikken nöööörd hah? det va tider det.
Sitter även och chattar med Romejla här på msn. Gush var det va längsen. Vi sitter och snackar om våra killar. de känner varann. Gulligt att de ska förlova sig snart. Happy4YOU! Och det är kul att se att man har mognat sedan den tiden vi alltid umgick under de här gothia tider.
Vad var man då? 13-14 år gamla och vi älskade festa och träffa massa olika folk.. det verkligen också tider det = )

menmen ska berätta en sak. Izzy brukar ju alltid ringa mig när det händer intressanta saker. det uppskattar jag verkligen. Thanks IzzyAlwaysBizzy!
Hon ringde iaf mig idag, lite smått stressad som vanligt!
Det är tydligen någon småkänd grabb från LA, han behöver sångorskor till hans nya album, Izzy ringer mig av någon konstig anledning. Jo eller bara för att han behöver någon stark Gospel röst. För att jag en gång i tiden (3-4 år, back then) sjöng jättemycket då så tycker hon att jag ska ställa upp... hmmmm????!!!! Jag ba va? hahaha är det dum jag har lagt musiken på hyllan. men hon övertalade mig till slut, men jag gör nog detta som en rolig grej. ska ändå göra detta med Steffania också;) Men vet faktiskt inte om jag vill stå där och skämma ut mig, jag har ju inte sjungit på 4 år, rösten blir ju hur seg som helst då!
youtubade han lite och han är inte alls så bra själv, så jag inte stär framför Ne-yo och skämmer ut mig.. Nej men beatsen på låten är ju bättre än han själv = / Juste han e iranie tror jag. Så nu har du något att skryta om :)
haha, har iaf två dagar att träna upp rösten så det iaf låter hyffsat bra!

hm, jobbigt det är att med detta hår. luggen är verkligen i vägen. vill nästan hämta saxen och klippa bort den själv. jag vet att jag kan sätta upp toffs eller så nu, men jag vill vänja mig med den, för när jag är ute med den i stan eller så, då får jag alltid panik typ. better to get use to it.. innit?
dessutom måste jag köpa en ny plattång, köpte en från netto men den söööög fet fett. och jag som verkligen behöver platta håret varje dag när jag bär denna frisyr.
what2do?! beter go an buy myself another ONE!

Och för övrigt så saknar jag Fortesa och Edon, ska nog slå dem en pling imon då.. det vart längesen vi hittade på något liksom.
Men jag ska iallafall gå slagga brevid mommo, nu.
hehe kiddin', sover hemma idag med min lilla cassandra eller cassie som jag älskar att kalla henne. Good Night n' sleep tight! ONE* (L)

Inga kommentarer: