söndag 8 mars 2009

slumdog millonnaire ,



det har vart en underbar helg med massa mys, presenter och jobb!
yeeaapz, jag fyllde ju 20 år i fredags. det är riktiga grejor det. innit?
Det blir ingen kyrka för mig idag :(  den började elva idag, det gör den varje kvartal typ.. eller Isac förklarade något. det är ju tråkigt för mig som va hemma sju i morse. Jag får gå nästa söndag då!

Hur som helst, i love my boss, han hade med sig DVD- filmer till jobbet. Bl a Slumdog millionaire och någon film om förintelsen. snäll nog var han och lånade ut båda filmerna till mig. jag som ha velat se slumdog millionaire =)  

Nu: Filmdags, sedan ett intensivt träningspass. svettigt värre. 




2 kommentarer:

- B r e e - sa...

GRATTIS ÄLSKLINGEN! <3 hoppas du får allt du önskar dig och må alla dina drömmar gå i uppfyllelse! //Bree

. v i c t o r y . sa...

TAAAACK = d