fredag 12 juni 2009

R.I.P



Nu de senaste dagarna har jag tänkt jätte mycket på 15-åriga Therese som blev mördad av två andra 16-åringar, som visar sig vara hennes egna vänner. jätte hemkst. fyyy!
Kan inte ens tänka mig hr hennes familj och vänner har de det nu. vill bara dela med mig... JAG BEKLAGAR VERKLIGEN SORGEN! trots att jag inte känner Therese så tänker jag på det jätte mycket. Dt står inte riktigt hur hon dog med allt handlar tydligen om något kärleks drama. Då 16-åringarna som är ett par.
Ja, den ena (tjejen) vart tydligen svartsjuk på Therese och då uppmanat att hennes kille skulle ta hennes liv eller ngt. HEMSKT! Jag vet inte vad jag ska tycka om detta. jag kan tänka mig att de ångrar sig jätte mycket och tänkte nog inte riktigt efter. Hm.. alla begår misstag. detta får gå i Guds händer. ska inte döma någon.

kollade in hennes blogg, hemska att läsa när hon är borta. ush ogillar verkligen sånthär...
http://thresrojo.blogg.se


iaf i'm out.. ska hämta världen sötaste unge på dagis nu...

Inga kommentarer: