måndag 22 juni 2009

HEJPÅDEJ JOANIE ; )


I'm heading the pearl of Africa, Uganda! (L)


Då är ögonblicket jag väntat på så mycket snart här. Uganda Baby.UGANDAAAAA!
ska åka till Landvetter om några timmar. Ball som bara den. Har stressat som en riktig Stress-maskin. det var inte Ball. hann knappt träffa alla och säga Goodbye. Var med brodern min i stan, vi mötte på Jazz och Tobbe i stan och sedan träffade jag izzy på hemvägen. Träffade iaf Zai påväg till Pappa. Åå så glad för hennes skull. snart är USA som gäller på hennes front.
Har fått en massa samtal från min kära syster. fyy vad hon är avis på mig för att hon inte ska åka. haha. så kan det gå när man spelar över som henne. Hejpådej!;)

ååå, det ska bli så kul nu. massa bilder på allt precis allt. en buska, vatten och marken.
- small details are bigger than you know, representing. innit?
och jag vill bara träffa alla släktingar, ut i byarna så mycket som möjligt, besöka alla skolor, sjukhus och leka med småbarnen. Alla marknader. hmm i love it!!! Och förhoppningvis njuta av sol och bad alla underbara dagar.
Mina kära vänner, ni behöver inte oroa er, jag ska blogga. så då sätter jag mig på ett internet café för er skull och beskriver mina upplevelser. LIVE FROM UG! ; )


Inga kommentarer: