onsdag 17 juni 2009

OPA OPA!

asså neej nu har jag fått tillbaka min kraftiga migrän, och då menar jag kraftigt! det har bombat mitt huvud i tre dagar i rad? undrar hur det börja slå igen? tro nog att det måset vara det soliga vädret. man kisar helatiden och det leder till huvudvärk. opa opa!
under veckan har jag handlat jättemycket inför Uganda. åker ju n på tisdag : ) så jagha köpt en massa hygienartiklar, en splitterny kamera. (den du har bree) fick även en sådan digital fotoram, as cool som kan spela upp alla mina bilder. Sedan har jag en fet räkning osm jag betalde igår på 1100kr, har ju beställt en hög med kläder som jag ska ha där borta. jo, det blev en massa söta klänningar ; )

just nu vill jag bara koppla av, jobba inte fre eller lördag, jobbar dock söndagen. då kommer det vara en massa att göra för då är AC DC på trägårn alla dessa människor kommer betsälla mat soma galningar. OMG som Paris jämt säger!

TTYL !!

Inga kommentarer: