lördag 13 juni 2009

hallåsåå !

sommartider nu, så jag börjar jobba 20:00 istället för 23. smaskigt? nej! är jättetrött ska nog dra en lång tupplur fram till sju iaf. skönt med lite sol igen, hoppas att den håller sig någon vecka iaf för nu är jag trött på Sveriegs tragiska väder. seriöst jag blir ju deprimerad av att kolla ut, att röra mig att ringa någon att prata med någon när det är sådant väder ute...
för övrigt mår jag bra. dte börja kännas nu att jag faktiskt åker till UG snart. jag är nervös för flyget. jag hatar ju flyg som sagt. ville bara komma dit så snabbt som möjligt, men 20 timmars flygtid låter väl inte så snabbt elr? DANG!

HEJ SÅ LÄNGE, NU ÄR DET LÄGGDAGS SOM GÄLLER FÖR MIG!

2 kommentarer:

chico sa...

tjena ja undrar, pluggade du matte b på distans genom komvux lr? jag vill börja plugga oxå hade behövt veta.

. v i c t o r y . sa...

Hej chico!
yepp det gjorde jag! Men för att plugga distans måste man ha haft IG från första början! Så funkar det iaf NTI-skolan, vet ej hur det är på andra skolor?
Take care / victory