söndag 21 juni 2009

I'M GONNA BE A SUPERMODELL

"babyboooooooooooi"


helllo! = )

ni kan nästan ana hur glad jag är va? Åker ju på tisdag. det kommer gå snabbT eftersom att jag ska jobba idag. från 15-02:00. sedan när jag är hemma igen ska jag bara duscha och vaxa mig. och drömma mig bort. boort till Uganda. sedan är det ju måndag. ni vet ju hur stressigt det alltid är dagen innan man ska åka. det gillar jag. tecken på att man ska fara snart = )
meeen döööh, egentligen är jag ju i Uganda på onsdag, vi chillar ju London en dag. snacka om att jag ska bete mig som värsta turisten.. ta typ 100 kort på Big Ben från olika vinklar hahha!
Nej men London ska bli riktigt ball! Det ska bli kul att härma the british accent. så jäkla kuuuul!

Hmm det slog mig häromdagen när jag packade. att jag inte ska ha med min underbara syster. fyyy fyyy fyyy för det. jag vill tom ha med izzy på resan. vi tre är bäst. Det blir liksom, tre afrikaner i ett afrikanskt land. så fett.
Jag hoppas iaf att jag inte blir rånad på mina kläder nu när jag e borta. hela gänget hade rätt, varför packa du ner alla dina fina kläder trorru inte de kommer vilja ha den , den och den eller? hahah. true that!? hur ska detta gå till nu då? Jag kommer ju gå som supermodell compare to them. ähhh.. kööööör bara ; ) jag ska komma med svensk chocklad för det gillar dem iaf ; D

enough talkin' nu ska ajg gå jobba! PUSSAR PÅ ER MINA SNYGGINGAR SOM LÄSER DETTA INLÄGG! btw !!! MILDA MAKTER vad jag kommer sakna min underbara bebiz = ( Är med honom nu. nu ska jag gå och böla ner honom..tur att det finns en telefon. men ändåååååå : (

äääh. jag ska nog bara njuta av semestern för när jag kommer tillbaka från Uganda kommer jag vara en riktigt arbetsnarkoman med två jobb, sover högst 4-5 timmar per dag. doooh!

i'm outtt!

1 kommentar:

Manilla sa...

Ellerhuur, så fint och varmt och allting där.. vill tillbaka nu. Ah just de, ni va ju också där :D bästa bästa haha :D .. Åh kul ! hoppas du får en bra resa med massor av skoj !! Pusss sköt om dej