torsdag 18 juni 2009

18/7

gush vad mycket jag ha fått gjort idag. det gillar jag. gillar jonglera med bollar i luften = ) and thank God my head ache is gone. perfekt inför resan.
hur som helst gjorde lite ärenden på banken, fyllde i lite papper osv. på vägen till spårvagnen så stoppar en tjej i ungefär samma ålder som mig och vill prata med mig om "läkare utan gränser". nämnde inte jag att jag skulle bli medlem i ngt sådant under sommarn? Joda ; ) Så nu är jag det. börjar med att skänka 100kr varje månad. Jag blev superglad, för nu vet jag att jag är med och bidrag i ngt jättebra. ska även bli medlem i UNICEF. och jag vill faktikst bli fadder.

träffade även på bre's föräldrar i angered idag. what a coincidence? för ajg sklle precis ringa hem till dem och fråga efter hennes nummer i Polen så vi kunde catch up a little bit : )
ringde iaf henne idag och hon plggar BIG TIME! stackarn! men så är det. this is life och you can do it girl. i count on you.
köpte ett par stövlar idag på Top shop, mamma sade att kankse kommer regna i UG, så jag tänkte lika bra knalla ner till stan och köpa ett par, vägrar sprina runt i skor som blir alldeles dyngblöta liksom. och så köpte jag ett par solglasögon och par nya tygskor på köpet. jag kan ju faktikst inte gå runt i bajsbruna skor därborta.

hejhopp på er snyggingar!!! ska springa ner till tvätten ; D

Inga kommentarer: