tisdag 9 juni 2009

är detta äkta kärlek?




hon älskar honom så mycket att hon låter han själv krossa hennes hjärta. nu hur ska man tolka detta, är detta äkta kärlek? how far can you really go, is it worth it?

jag tänker sätta ett stopp för det här. jag vägrar se ett hjärta krossas i tusen delar. jag vägrar se henne försvinna ur sig själv, att slockna. jag måste göra det här nu, det är min skyldighet. jag ska väl föreställa en bra kompis? ju senare desto svårare är det för henne att sätta dit bitarna på plats igen.
jag fäller dessa tårar för att jag bryr mig och känner för dig. så snälla försök att förstå mig. jag själv klara inte av detta.
nej... nu ställer jag dig mot vägen, du förtjänar en utskällning. du har inte skött din plikt. hon är ju guldvärd, vad har du gjort med något så värdefullt? visste du att, DU visserligen betyder allt för henne? jo, hon älskar dig så mycket att hon tom låter dig krossa hennes hjärta!
Ler du nu för att du leder med 100-0? du tycker ju så mycket om att leka, däför frågar jag. men vet du vad, i believe in Karma. trots all svek, förnedring och din osympatiska sida så känner jag inget hat, utan önskar bara att du inser snart vad du går miste om. och en sak ska du veta. JAG VET ALLT OCH ALLT!


det ska inte behöva vara såhär. allt ska ju handla om kärlek för Guds skull? nu undrar jag återigen, vart tog kärleken vägen, does it exsist nowdays?

1 kommentar:

The Queen of Hearts sa...

I know I have no idea what you are writing but I think it is amazing that you live in Sweden and can speak the language.