torsdag 5 februari 2009

vad gulligt ! : )





kom hem nyss öppnade dörren, och som vanligt ligger dte alltid fullt med   en massa reklam och brev till alla i familjen... å å å å... så hittar man ett avisering-brev till sjävaste mig då... ska hämta ut ett paket på willys, och gissa vad som kan gömma sig i detta paket?
 Mina skoooooooor har kommit = )
ska kuuuuuuuuuuuuuuuta till willys nu. so excited..hoppas de passar bra nu också. = D

för övrigt så mår jag prima, började med min Allévo shake idag. den smakade inte alls så bra. pulver med hallonsmak, what a good taste! innit? nå jag spyddeiaf inte som Amaley from Somaley gjorde. och Mommo bara fnittra och frågade om jag ville ha gott te istället. att den där apan alltid ska jiiddra med mig. hehe c( ;

ska dra mig nu pussarpussar (L)

Inga kommentarer: