lördag 7 februari 2009

ran away ,


nu var shoppingrundan slut! nu har jag allt fått ett stopp på detta hoppas jag. mina pengar har sprungit upptäcker jag... ran away! och jag är faktiskt tacksam att mommo snodde mina pengar idag från plånboken, så att han kunde spara åt mig!
I A F , hittills är jag faktiskt nöjd med allt jag shoppat, jag skulle dock vilja ha ett par ljusa bruna gladiatorshoes(L)
Neeeeeeeaaaapz! Ska inte shoppa förrän maj månad, då tror jag det kommer ut en massa najsa vårkläder, därför tycker jag nästan att dte är lite dumt att shoppa en massa nu.
Vart lite med mina favoritflickor idag. Bree,Izzy och det blev mycket monkiii, lite myrorna och sedan Nelly's utförsäljning. hitta en jätte fin cocktail klänning.. hm synd Bree att du åkte. du kunde ju köpt en till balen. Fin vart den iaf, sådan var mina monkii skor också :)
Hej jag tror vi har massa gemensamt i våra garderober nu...

Och lilla breee-shan åkte hem till polen igen... snuttisen får plugga en massa nu. take care(Y)



over n out. Nu: TV-slapp!

Inga kommentarer: