söndag 22 februari 2009

Jesus loves victoria ,



ASSÅ JAG TROR JAG MÅSTE SÄGA DET EN GÅNG TILL... JAG HAR TRÖTTNAT PÅ BLOGGEN!

Men nu när jag ändå har påbörjat typ en mening så kan jag la lika gärna avsluta det på något sätt också.
So this contribution Bree, is for you only!
Min helg har vart bra. i fredags åt jag och flickorna på en restaurang. det av mysigt och alltid lika kul att sitta prata en massa :)
Vi satt och disskuterade sthlm-resan. eller konserten. DWELE!!!
HM, har aldrig riktigt lyssnat på honom sådära, men fått höra att han stunning från tjej-gänget så jag tänkte jag måste la ta lyssna på honom ordentligt för jag vägrar åka upp till sthlm och lägga 200kr på honom. Okej 200 är lite, men moneyISmoney innit? 
Just nu lyssnar jag på "i think i love you". dude, this Dwele is good! Så jag knakse är på då.

Hur som helst min dag har vart lugn. Jag gick inte till kyrkan idag, det vart väldigt svårt att komma upp från sängen. Sounds stupid, men jag behövde verkligen vila ut. Har känt mig allmänt stressad hela den här veckan.. njaa och ni hajjar la resten, stress leder till migrän. och ja, jag valde att koppla av hemma istället för att fixa en planering till imorgon inför Rädda barnen- ONLY FOR GIRLS.
But still, God is with me all the way. and I worship God.
Izzy vart här nyss också vi pratade lite smått om T-shirt tryck. Ville ha en med Barack Obama och det ska bli i sommar. Men jag ska även trycka ett tryck som yttrar "Jesus loves Victoria". Yeeaapz, så det blir mitt uppdrag då!



1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

OKEEJ LYSSNA PÅ DEN NU DÅ:)