onsdag 18 februari 2009

i long for summer



i long for summer. något jag verkligen gör. 110% på att ni alla känner samma :)

ska det inte bli skönt med överhett väder, med glassen i munnen?
Åå, jag längatr verkligen till man nästan vill gå helt RUMPAN-BAR. Att det är så varmt att det svettas under BH:n, du vet så att man nästan får lite panik. Så varmt att man letar efter skuggan, så varmt att man inte hittar en skugga så långt ögat kan nå. D-A-A-A-N-G, varmt va?
Så varmt att det stinker snuskig svett i bussrna, då man drar ner alla posters som hänger uppe i bussarna, för att man ska kunna använda de till fläktar.
Att man önskade att det nästan spöregnade lite.  Denna är nog den värsta. Så varmt att man inte kan sova. sängen är helt stekhet. då ligger man där och hoppas på att kunna somna snart. Avskyyyyr det. but hey, That's summer time :) NU vill man nästan lyssna på låten summertime med Will smith.
hur som helst, det kommer bli skönt sol och bad helt enkelt.  då alla vitingar kämpar för att få sina fina solbrännor, men får min del blir det absolut ingen tan. jag  är ju redan tillräckligt tannad ; )

läskas ni inte av bilden där ovan? :)  jag gör  fett det.

  Solen, bländ mina ögon då!

5 kommentarer:

- B r e e - sa...

"Så varmt att det stinker snuskig svett i bussrna, då man drar ner alla posters som hänger uppe i bussarna, för att man ska kunna använda de till fläktar."

HAHAHAHAHA du e ba för schöööön asså!

. v i c t o r y . sa...

hahah det är ju saaaant = D
du har sett mig själv göra det c( ;

Anonym sa...

vickan sluta, ur makin me depressed..
SUGAH GOT A LONG WAY TO GO!

. v i c t o r y . sa...

HAHHAHAHAH ELLERHUUUUUUUR.. snacka om att vi verkligen kommer vara on fire in africa = D
akta så att du inte blir som mig döölllöh!

. v i c t o r y . sa...

HAHHAHAH = D