fredag 6 februari 2009

migrääääään heter det ,



är inne på min andra dag med shake nu. det har gått bra hittills, men inga resultat än såklart! känner mig iaf trött och jag har fått tillbka min migrän nu eftersom att jag ändar mina måltider. men som tur så har jag faktiskt tid hos akupunkturen idag , klockan kvart i två...och jag tänkte käka lite havgryn nu så att jag iaf får i mig ngt litet. Jag har vääärk i hela min kropp. har tränat en massa hemma och på gymmet. jag börjar faktiskt känna mig som en atlet nu :p
det är en massa benövningar och sit-ups.. får börja med armövningar när jag blivit lite starkare i armarna. tänkt att köpa hem vikter som jag kan använda när jag kollar på tv eller så.
i'm so in to it!
och jag är så stolt över mig och amaley from somaley. hon har tom börjat spara sina naglar, och lagt på rosa nagellack. Skönt att hon kan hålla sina löften nu... = D


jag ska jobba idag och är ledig imon, wihooow kan äntligen andas ut den här helgen...

pussen ska dra nu (L)

2 kommentarer:

darlene sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA RULLAR HON MED ROSA NAGELLACK HAHAHAHAHAHAHAHAHA

. v i c t o r y . sa...

aaa hon e jättesööööööt :)