fredag 31 oktober 2008

Trevlig innekväll för mig ,

Idag är man ju hur trött som helst när man har migrän. Jag vägrar ta mina tabletter utan tänker vila ut istället.. orka bli beroende av smärstillande liksom?!

Hur som helst idag blir det mys hos Fortesa.. Eller mys? Hur mysigt blirdet när vi alla ska klä ut oss till äckliga monster? Det är Ju Halloween firande idag ju. Äh! Men kul ska det bli iaf.
Alla tjejor samlas runt åtta nio tiden hemma hos Fortesa. = ) Det kommer bli as skoj, då vi bl a kommer ta massa läskiga bilder käka smått och gott och sedan runt 12 drar alla ut och röjer på clubben. PARKLANE tror jag att dte blir. Tyvärr ska jag inte med ut. Ska nämligen jobba 12 timmar imon måste vara tillräckligt utvilad, dessutom så har jag ju min migrän då kan jag fasiken inte gå ut festa hela natten lång. + orka vara helt deppig på clubb, what's the point liksom?

Nu ska jag vila mig lite sedan rullar jag hem till Fortesa i Vasastan.. PUSSPUSS (L) ha så kul allihoppa!





Inga kommentarer: