onsdag 29 oktober 2008

En film man måste KÖPA!




The Notebook, asså min kärlek till den här filmen är ju obeskrivlig. jag menar så många gånger jag har sett den, så många gånger jag spelar tillbaka till när Allie säger "I have to go" och Noah lägger sin hand på sitt brustna hjärta. Eller när han säger " I wrote you 365 letters. I wrote you every day for a year. - It wasn't over. It still isn't over."
Asså herregud så många gånger jag grinat till den här filmen, och så mycket glädjetårar jag fått till denna film.. The notebook i mitt HJÄRTA! Det här är den bästa kärleks filmen som finns, ursäkta Bree men Titanic kan faktiskt inte mätas med den här otroligt underbara film. INGEN!
Och tack vare de fantastiska skådespelarna Rachel Mc Adams& Ryan Gosling så måste jag påpeka att de verkligen gör filmen. Deras sätt att leva sig in i den här kärleksfulla berättelsen gör filmen så himla trovärdig.

Jag tipsar alla som inte sett den här filmen att göra det nu! Elmira du kan börja ladda ner eller hyra den nu. Ladda ner eller hyra? Jag tror inte det?! Detta är en film som måste köpas kom jag på nu! Jag ska iallfall köpa den. För det är den värd!

Tjejer, ni kommer älska Noah Collhoun (L)





2 kommentarer:

- B r e e - sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
- B r e e - sa...

Jag har faktiskt alltid tyckt om Ryan Gosling! (L) shiet, kommer ihåg att jag var helt kär i honom som unge hercules HAHA.. Laddade ner den för ett tag sen nu, men har inte haft tillfälle o se den. Ska verkligen göra det efter alla prov! =)Anyways, big ups to the movie!! En av mina favoriter fo shizzle ma nizzle :O one of the BEST!!!!! LOVE