fredag 24 oktober 2008

Three its a magic number #






- JOANIE - VICTORIA - IZZY -
- Just the three of us -



Jag kan inte förklara min kärlek till de här två flickorna. Jonaie and izzy always on my mind.
Obeskrivligt mycket älskar jag er, alltid har ni stått där för mig, alltid har ni backat upp mig, alltid har ni sagt till mig vad som är rätt och fel i mina beslut.
Så hima många minnen jag har mer, åh jag önskar ibland att man kunde gå tillbaka till då man va mindre. Tiden har verkligen förändrats och vi har inte lika mycket tid för varandra men jag vet vart jag har er mina änglar.

Ni vet, det där uttrycket. "Vänner kommer och går". Det tror jag djupt på, men ni har alltid bestått. Bara tänker på hur många falska vänner man egentligen har, ni är de enda jag kan lita fullt ut på. Jag är bara tacksam på att ni alltid finns där för mig.. NI glädjer mig och jag uppskattar allt ni gör och gjort för mig.

ÄLSKAR ER OCH NI LIGGER MIG LÄNGST IN I HJÄRTROTEN <3>











Inga kommentarer: