fredag 24 oktober 2008

Bree (L) - jag kan la börja blogga då


Hej!

Jag kan la börja blogga då...!

Ja, det vart min käraste pakistanie vän Sabrina som så gärna ville att jag skulle börja. Efter all tjöt, there you go!
Det är alltid så med bloggar, det är alltid någon som ber en att börja blogga.

Men jag måste verkligen fästa uppmärksamheten på att hon är så himla saknad... Du är i Polen nu och pluggar asset av dej... Men det är värt det, för efter de fem långa åren är du fainmej en skit grym tandläkare som ska fixa mina tänder.
Håll ut Bree! Jag och Elmaco kommer snart och hälsar på dej.

Så kärleksfull jag är. Jag mena, jag lovade mig själv att aldrig återvända till något utav de där länderna..Varken Balkan eller Baltiska länderna efter att jag vart på båtkrssning i Riga.
Seriöst, det verkade ju som att människorna där aldrig hade sett mörkhyad människor innan. Så mycket de bara stod och glodde och pekade på mig och mian negerflickor.
Med andra ord de stod och förnedra vår SVARTA, VACKRA& UNBREAKABLE hudfärd. BUT STILL I'M BLACK AND TRUST ME I'M LOVIN' IT!!!!! so screw them...

Mm, mumsig årstid på gång, men det är alldeles för mycket regn.. Vill ha den där typiska höstdagen. Då det blåser lite lätt och löven bara liksom trillrar ner för träden, och man bär på sin långa mysiga halsduk som matchar till den söta mössan.

Hur som helst har inte alls gjort så mycket den här veckan, bara slappat och umgåtts.
Haha jag och izzy va statister på Andra Avenyn och inte visste vi att vi skulle spela in med vår käraste Fortesa "Roxanna" så jäkla skoj haha... Så mycket vi bara skämatde och shejkade loss under spelningen asså HAHA...Jo det va väldigt roligt. = )
Och jag ska få träffa min lilla Cassandra den här veckan, gon' be so much fun YEAH!

Nå vad mer ska man skriva ner i sin blogg? Finns inte så mycket att tjöta om när man lever i en sådan tråkig stad. Götet har blivit en helt annan femma, inte alls lika intressant längre... Bara jobba, jobba och jobba för att ha något att göra under dagarna.

Nu får det vara ett slut. Jag återkommer och välkommen åter!







2 kommentarer:

- B r e e - sa...

HAHA! (L) älskar dig akon :p
aja grymt att du lyssna, men ni ska fasiken kommer ner till polen, frågan är bara när. Det ordnar sig, ska ta reda på exakta tider mer noggrant. Hursomhelst, vackra bilder. Tjuv först skrattar du åt mina uttryck sen tillämpar du dem oxå hahaha "...in i hjärteroten.." HAHA så fuuul du är! :P

. v i c t o r y . sa...

Bre, hur vågar du ens säga att jag snor dina uttryck.. det finns väldigt mycket som kommer från din mun också... som kom från min mun först.. HAHA hajaru? = )