onsdag 29 oktober 2008

Bebizen och jag ,



Älskling för 3år sedan



Kom precis ut från duschen och sitter nu med sköna och mysiga mjukis och en lätt t-shirt.
Å vad jag älskar den här soft stilen, de här soft dagarna man bara kan slappa och må bra liksom.
Kan säga att träffen med Patrick igår, var kulig, trots att jag var jätte trött = /
ÄLSKAR DEJ
BRODERN min ses snart igen.

Idag har jag inte alls gjort något speciellt utan bara vart med min kära babyboy.
ÅÅÅ!! Att man kan älska och sakna någon så mycket efter tre år är helt underbart...
2008 har vart ett bra år för oss, probably the best.. But 2009 is gon' rock!
Mmm, längtar till vi reser igen, gon' be so much fun, och då ska det verkligen bli Thailand den här gången. Hade så himla kul och romatiskt i
Mallorca [ 30/9- 7/10 08-].
Jag glömmer aldrig Grande Ranch eller Alcudia Go Cart! HAHA shit va kul det var.
Och jag säger bara en sak WAIKIKI och de där sengaleserna som kallade Mo ' för White Cowboy=D Men, inte nog med det tack vare my beautylook så fick vi priserna billigare på marknaderna. Chiing chiing!!!
Alla dessa minnerna får mig att längta tillbaka ju *sucksuck* =(

hur som helst, så himla bra jag och min baby har det nu.. hehe inte tjaffsat på åratal käns det som. Väldigt förvånade eftersom att vi nu spenderar dagarna tillsammans
24/7 nu när han fått sin egena lägenhet.
Det är verkligen jätte roligt och spännade. Det blir alltid goda matlagningar, mysiga filmkvällar och långa nätter... Men det är bara början c( ;
Hihi lite kul att se
Mommo lite mer ansvarfull än vanligt. Ja, skriva på papper, betala räkningar och lite sådant buzzySTUFF.
Det ska bli as roligt att inreda lägeneheten, och jag ska få bestämma allt såklart! IKEA IKEA IKEA, here I come = )

Men nähää. Idag ska jag sova hemma hos mig i min sköna säng som har legat orörd och bäddad i två veckor nu. Skönt ändå :) Fast jag kommer sakna min
BATMAN för har vant mig att ha honom runtom mig den senaste tiden.
i'm out ska kolla lite film nu.. tror det blir
the notebook för en 100 gång typ...

LATER !

Inga kommentarer: