måndag 6 juli 2009

legendary lives on forever .

asså det har snart gått en vecka sedan min älskling MJ dog. kan fortfande inte förstå detta. satt på hotellet i UG när jag fick reda på detta. som jag blev chockad. jag typ skrek nästan typ alla på hotellet.. okej, ta det lugnt? Asså mitt hjärta är hos hans familj nu. han vart så underbar spred verkligen liv i musiken. en ritig entertainer. man gillade han på ngt sätt iaf.
jag ska inte sitta sörja och ta självmord som vissa andra gjort. ska bara leva vidare med alla hans fina budskap som alla hans låtar spred. han lämnade fina minnen bakom sig, vilket gör att man inte tänker så mycket på att han är borta. LEGENDARY LIVES ON FOREVER. (L)

älskar verkligen hans musik. det tror jag vi alla gör, iaf att man har någon favorit. skulle kunnna göra min lista lång. just nu sitter jag och lyssnar på we are the world. en fin låt. den är så bra och skulle tippa på att du skulle hitta din idol(förutom MJ såklart ;p) i denna videon. alla bra artister är med i den. ÅÅÅÅÅ STEVIE WONDER OCH RAY CHARLES ; D älskaaaaaaaaaaaaaaar den från 4:40



Inga kommentarer: