torsdag 9 juli 2009

ikea muntrar alltid upp i sådant här sliskigt väder ; )



måste bara börja det här inlägget med att säga I can't believe MJ is gone. ni fattar inte hur mycket jag tänker på det. i'm playing his music every 3rd minute. I LOVE HIM!

N HOWZ !!! nu vill man bara ha sooooooool. igår klagade jag att det var för vaarmt. när jag låg i sängen igår blev den helt blöt. så himla snuskigt. här byts det lakan varannan dag. SKOJA INTE!
Så vad ska man göra av en dag som denna? fick nyss en pling från bree, vi sk adra till ikea. yihaaaa! det var ju sålänge sedan. ska kolla om man kan hitta ngt. klart man gör det. alltid fina saker på ikea. ska nog köpa med mig sådna krockar man kan hänga på dörrar. vill ha en sådan i sovrummet då jag kan hänga min morgonrock och handduk ; )

imorgon börjar jag jobba konstant igen... jobbigt jobbigt. men jag ska inte klaga har jag lärt mig och även mer än tio gånger blivit tillsagd eftersom finns så många som inte ens har jobb. och här kommer jag med två jobb.
Hur som helst nu måste jag börja göra mig i ordning ska möta bre snaart. först ska vi hem till mig, för jag vägrar tralla runt i converse i detta sliska väder.


i'm out and peace y'll ; )

Inga kommentarer: